Vstříc lásce k běhání

neděle 11. ledna 2015

Běžecký deník - 34. vyběhnutí

34. vyběhnutí
11.01.2015
14:31-15:03 (32 minut)
3 510 m
Celkem uběhnuto: 140,5 km

AVG HR: 149 bpm
HR: 84-174 bpm, po 5 min 115 bpm, po 20 minutách klid; FB: 70 g; FL: 5
Poprvé v letošním roce, poprvé s novým telefonem, poprvé v zimě. Po dvouměsíční pauze. Cestou k horizontu jsem běžela proti silnému protivětru, zpět mě vítr předbíhal. Zaprvé se mi chtělo, což je hlavní předpoklad úspěchu, a zadruhé jsem si hlídala tepovku, která mi samozřejmě ihned vystřelila nahoru. Po doběhnutí jsem se cítila dobře. Žádný ruměnec, vyčerpání nebo bolest. Telefon zaznamenal trasu také skvěle.


Musím pochválit kalhoty z Lidlu, které díky rozdílné textilii vpředu a vzadu ochránili mé partie před chladem. Běželo se mi celkem dobře. Na přední straně je šusťák, na zadní uvnitř zdrsněná tkanina. Zepředu chrání před větrem, vzadu drží náchylné partie v teple. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaši reakci!