Vstříc lásce k běhání

pondělí 21. července 2014

Doplnění šatníku

Od minulého týdne jsem jen na trní, aby dnešní nákupy vyšly. A jelikož jsem do Lidlu vyrazila cestou do práce, tak vyšly!


Mé dnešní úlovky jsou:

Kalhoty, vzala jsem si oboje, vel. L. Sukně mě neoslovila.

Trička měli v různých barvách, ale šekaté šedé bylo o ničem a čistě černé mi na silnici přijde stejně jako šedé nepraktické - pro řidiče bych byla neviditelná. Vzala jsem si vel. L.

Ponožky mohu jen a jen doporučit, jsou funkční, moc dobře polstrované a ty barvičky, které mají tentokrát, jsou naprosto úžasné. A na zničené nožky s puchýři jsou jako balzám i na následné nošení. Ponožky mají polstrovaný nárt, patu, vnější došlap chodidla a zejména prsty, které opravdu chrání. Na webu uvádějí polstrování i Achilovy šlachy a vysoce pružný a komfortní lem. Materiál: polyamid, polyester, polypropylen, elastan. Musela jsem si vzít oboje.

Dala jsem šanci také Sporttesteru. Elektroniku z Lidlu beru s rezervou, ale už delší dobu jsem přemýšlela nad hrudním páskem kontrolujícím tepovou frekvenci, takže se mi tato investice nezdála zas tak přehnaná.

Podívala jsem se i na boty, ale mou velikost 41 nevyrábějí ani v dámské, ani v pánské verzi. Vzala jsem na nohu dámskou 40, malá. Pánská 42 mi nebyla zas tak velká, ale neseděla mi na nohu. Nicméně botky si po mně vyžádala mamka, že chce i pro tátu, tak mezi mé úlovky patří i poslední pár dámských bot vel. 42 a poslední pár černých pánských bot vel. 44. Botky jsou o trochu těžší než mé Nike Dart 10 a jsou také více ogumované, nebo jak to nazvat, mé nemají pogumovanou špičku, ani ten proužek pod patou. Obuv je určena na pevný povrch, do terénu tedy vhodné nebudou. Vzhledem k mým vachrlatých kotníkům mohu běhat stejně jen po rovném pevném povrchu, bohužel na mou nohu velikost nemají. Ale třeba cestou z práce je doplní ;) a zázračně mi některé budou ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaši reakci!