Vstříc lásce k běhání

pátek 7. listopadu 2014

Běžecký deník - 32. vyběhnutí

32. vyběhnutí
07.11.2014
17:19-17:51 (32 minut)
3 700 m
Celkem uběhnuto: 133,1 km

AVG HR: 140 bpm
HR: 77-169 bpm, po 5 min 95 bpm, po 10 minutách klid; FB: 59 g; FL: 1



Konečně jsem se cítila fit k vyběhnutí. Sice jsem půl hodiny hledala čelovku (kterou bych nepotřebovala, kdybych vyběhla o půl hodiny dříve), ale nakonec jsem vyběhla. Nové kalhoty, rukavice, čepice - to zkrátka potřebovalo provětrat. Už se nemusím bát zimy, bylo mi horko. To se také odrazilo na "výkonu". Ztuhlé nohy, těžko jsem se rozpohybovávala, opět začátek od nuly. Co čekat po třech týdnech lenošení


Dnes jsem klidně mohla běžet bez rukavic a bez spodního termoprádla. Bylo 8 °C, když jsem vybíhala. Čepice dělá hodně, uši v klidu, žádné píchání, foukání, paráda. Všimla jsem si, že má velikost S/M :-D já s takovým balonem na krku :-D, sedí perfektně. Na čelovku jsem si zezadu připnula červené blikátko a na kotníky a lokty připevnila reflexní pásky. Byla jsem vidět z dálky a čelovku musím pochválit s dosvitem, běžela jsem se ztlumeným výkonem.

Boty jsem dnes hodila do pračky (15 min 20°C), už byly opravdu špinavé. Vydržely a voní :)



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaši reakci!