Vstříc lásce k běhání

čtvrtek 6. listopadu 2014

Ošacení na zimu

Jako marnotratná žena, jsem neodolala nabídce v Lidlu. Jak bych také mohla? Byl to boj. Ráno bylo u nás v Lidlu lidu jak na vietnamské tržnici po revoluci. Připravena na boj :-D jsem sáhla vždy po chtěném kousku, takže mám vše, co jsem chtěla. Je dobré vědět, co chci, sáhnu a mám. Poprvé se tam chovali zákazníci jako zvěř, dosud jsem takové chování nezažila. Košíky ucpávali cestu, zahrazovali regály, které momentálně okupovali, brali si z rukou.. naštěstí už dost oblečení mám a nemusela jsem se prát o bundy, trička a mikiny. No, každopádně jsem byla úspěšná, co jsem tedy ulovila?

Kalhoty Crivit, pánské, vel. M za 299,- Kč. Vzala jsem si pánské a dámské L, ale dámské byly krátké, pánské velké, ale délka nohavic luxusní, nakonec jsem skončila u pánských. Mají vnitřní stranu "chlupatější", takovou jakoby zdrsněnou, příjemně hřeje.

Kompresní ponožky Crivit, dámské, vel. 39-40, 129,- Kč. Mám doma už podkolenky a doufám, že tyto vysoké ponožky jim budou podobné.

Rukavice a čepice Crivit v jednom designu. Rukavice vel 7.5, 89,90 Kč, s mými tlapami jsem zkoušela 8, ale byly mi velké! Takže nejsem takový slon :) Čepice je pěkně na "tělo", sedí na hlavě moc hezky, kryje uši, a to že nemám hlavičku jako z prdu kuličku, ale balón, povedené.


Musím pochválit kolekci Lidlu, vážně to oblečení k sobě ladí, je to jednoduché, kombinovatelné, ráj.

Dívala jsem se ještě na boty, bohužel tuhle barevnou variantu jsem tam neviděla (nebo bohudík?), stále mi chybí velikost 41. Podrážka je členitější, ale na sněhu nebo ledu stejně nebude mít šanci, tak jsem si je nevzala. Nepromokavé udělám z těch mých impregnací a stejně neběhám žádné dálky, abych si musela kupovat další boty. Ale tahle barevná varianta je moc hezká! A z obrázku na mě volá "kup si mě".

Teplé běžecké ponožky mi nepřišly příliš odlišné od těch trekových, které jsem si koupila před dovolenou, také jsem jim odolala. Dále prodávají čelovku, ale dosvit 8 metrů? Asi se nedá srovnávat čelovka za 99,- Kč s čelovkou za 399,- Kč. Chtěla bych ji vidět rozsvícenou v reálu. Pak se mi také líbily Led pásky, nicméně už mám reflexní, které jsou dost viditelné. Po páscích se jen zaprášilo, asi jako v pondělí po kávovarech. A líbí se mi Senzor aktivity, který by mě také lákal! Ale tisíc korun, to už je na experiment trochu moc. Jsem zvědavá na recenze, které třeba budou. Zaprášilo se také po reflexních vestách, které jsem si myslela, že budou vypadat šíleně, byly kupodivu pěkné.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaši reakci!