Vstříc lásce k běhání

sobota 15. listopadu 2014

Běžecký deník - 33. vyběhnutí

33. vyběhnutí
15.11.2014
18:15-18:45 (30 minut)
3 870 m
Celkem uběhnuto: 137 km

AVG HR: 150 bpm
HR: 89-174 bpm, po 5 min 106 bpm, po 8 minutách klid; FB: 64 g; FL: 3


Dnes jsem se cítila v pohodě, odpočinutá, tak jsem i přes tmu za okny vyběhla. Dala jsem si kolečko vesnicemi. Bylo to fajn, až na stádečko srnek, které byly možná vyplašenější než já, ale v tu chvíli mi Runkeeper začal hlásit tempo a srdce mi málem vyskočilo z těla :-D  Běžela jsem po vytíženější cestě, jsem dobře viditelná, všechna auta dostatečně včas zpomalovala a tlumila světla. První půlkilometr se uběhl pomalu sám, běželo se mi lehce. Pak jsem střídala chůzi s během a bylo to dneska opravdu skvělé. Teď horká sprcha a sklenka vína :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaši reakci!