Vstříc lásce k běhání

neděle 11. května 2014

Jak to všechno začalo

Během návštěvy Jihlavy na svatební cestě jsem narazila na knihkupectví a dá se říci že i na mou dávnou vášeň pro knihy. Jelikož jsem kdysi četla Labyrinth od Kate Mosse a nyní jsem objevila díl třetí Citadela, logicky jsem zatoužila si přečíst i díl druhý Hrobka. Ten ale neměli a mé kroky vedly k PC k e-shopům. Společně s knihou Hrobka jsem si zakoupila i další knihy (aby se to poštovné rozmělnilo) a mezi nimi Když běhá žena od Alexandry Heminsleyové. Ne že bych byla nadšenec běhu, to spíše naopak, ale recenze byly pozitivní a co kdyby náhodou.

Během čtení této knihy jsem se pomalu a jistě přestávala běhu bát, a i kdybych nezačala běhat pravidelně, sem tam nějaké vyběhnutí je stále lepší než žádné.

A tak jsem se začala zajímat o běh...



Zde je odkaz, kdyby mě chtěl někdo následovat nákupem knihy.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaši reakci!