Vstříc lásce k běhání

neděle 18. května 2014

Vybavení k prvnímu vyběhnutí

V práci jsem ve volných chvílích listovala běžeckými weby, četla různé recenze na vybavení a sbírala inspiraci na vybavení s dobrým poměrem cena:kvalita. Děkuji zejména recenzi Filipa Marvana. S botami jsem si nevěděla rady, a se svými kotníky si netroufla na levné boty, tak jsem po práci zašla do Hervisu okouknout, jestli by tam pro mě něco neměli. Do mého běžeckého začátku jsem si pořídila boty, funkční tílko, sportovní trička, sportovní ponožky a na cestě je sportovní podprsenka. Ve skříni jsem našla 3/4 tepláky, bokové, pro začátek, myslím, bohatě stačí.

Běžecké boty jsem si pořídila Nike Dart 10 za 999,- Kč v Hervisu, velikost 10 (42). Jsou na noze velice příjemné, došlap na patu měkký, nohu pevně drží v nejužším místě chodidla. Pro mé několikrát zvrknuté kotníky poskytují tyto boty perfektní stabilizaci chodidla. V přední části je bota rozšířená ke komfortnímu došlapu a odrazu. Ačkoliv jsem si úmyslně zakoupila větší botu, abych měla místo na palec a neodírala si nohu, bota pevně drží na noze. Na první pohled i zkoušku jsem si tyto boty zamilovala (a to nemusím růžovou). Křičely na mě MUSTHAVE!

Funkční tílka za 60,- Kč Crivit v Lidlu. Neměla jsem od něj žádné očekávání a musím říct, že mě příjemně překvapilo. I na mé oblé postavě drží na místě a nevysouvá se do pasu. Naštěstí měli 2 kusy.

Sportovní trička po 129,- Kč Crivit v Lidlu. Nosím je přes tílko jako svrchní vrstvu při teplém počasí. Jsou příjemná na nošení, mám obě.

Sportovní ponožky za 69,- Kč Crivit v Lidlu. Příjemně stahují chodidlo, na noze se nehnou. Odvádějí vlhkost od chodidla.

Sportovní podprsenka Panache Sport v šedé barvě za 1299,- Kč v eshopu Správná podprsenka. Ve velikosti 34G už prsa potřebují pořádnou podporu.

S tímto vybavením si na nějaký ten pátek vystačím :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaši reakci!