Vstříc lásce k běhání

sobota 24. května 2014

Běžecký deník - 1. vyběhnutí

Trochu slavnostně jsem si na sportovní ponožky obula boty. Ten pocit novoty, snad nového začátku, pohodlí, měkkost vnitřku bot - snad to mě přesvědčilo, že dnes vyběhnu...

Kalhoty, tílko, tričko, vlasy do copu, sluchátka k mobilu a jde se na věc...
Vlastně ještě pro dobrý pocit ze sebe sama jsem použila pudr, řasenku a rtěnku... když to neklapne, tak ať mi to aspoň sluší!

1. vyběhnutí
23.5.2014
19:35-20:05 (30 minut)
3 100 m

Docela dlouho jsem bojovala se špatným signálem rádia, pak jsem přesedlala na TuneIn Rádio a bylo po problému. První pocity byly převážně pozitivní. Myslela jsem si, že najednou tolik neuběhnu. Když jsem vyšla před dům, uviděla jsem člověka, co měl v plánu jít tudy, kudy jsem chtěla běžet. No to snad ne... nenechala jsem se odradit a dala jsem se na druhou stranu. První čistě uběhnutý úsek měřil 200 metrů (úspěch!!). Nenasazovala jsem žádné přehnané tempo, pomalu a jistě, neuštvat se, hlavně doběhnout v pořádku, a to se mi myslím vyplatilo. Střídala jsem běh s chůzí zhruba 1:1. Když už jsem nemohla udýchat běh, přešla jsem do chůze, když se mi srdce uklidnilo, vyběhla jsem. Protože jsem běžela od domova a řekla si, že dnes bude 30 minut akorát (a i pocitově to tak bylo), otočila jsem se a běžela zpátky. Na cestě mi pomáhaly patníky, jeden úsek běhu, jeden úsek chůze. Cestou zpět jsem se už do běhu musela trochu nutit, uběhnutý úsek se neustále zkracoval, dělalo se mi těžko, asi to bylo tím, že jsem s sebou neměla pití (a tím, že to bylo poprvé). Po cestě jsem nepotkala (naštěstí) žádného cyklistu nebo chodce, jen motocyklistu a pár aut. Tělo se zahřálo, ačkoliv moc nepiji, propotila jsem tílko, tekutiny jsem hned doplnila (vlažný sirup s vodou), trochu si protáhla svaly, pak sprcha a zasloužený odpočinek :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaši reakci!