Vstříc lásce k běhání

středa 4. června 2014

Běžecký deník - 7. vyběhnutí

Po neděli jsem měla řádně zničené nohy, puchýře, svaly bolely, v pondělí jsem tedy nevyběhla. Včera jsem to měla v plánu, ale nevím, jestli se měnil tlak, nebo co se mi dělo - točila se mi hlava a bylo mi špatně od žaludku. Dnešek mi ale opravdu sedl.

7. vyběhnutí
04.06.2014
19:48-20:16 (28 minut)
3 780 m
Celkem uběhnuto: 22,3 km


Dnes jsem se rozhodla změnit trasu. Za prvé mi někdo shodil portál na nádraží (Ingress) a za druhé to chtělo změnu prostředí, abych viděla pokrok, a také, abych se neděsila, že někoho potkám. Bylo fajn vidět tu změnu, že na mé běžné trase, kterou chodívám pěšky, dokážu popoběhnout daleko dál než dříve :) zapadlo slunce, 18-19°C, paráda. Po doběhnutí mi Runkeeper nahlásil 3 rekordy. Držím si dobu běhu, zvyšuji vzdálenost a tedy i tempo (a spálené kalorie).

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaši reakci!