Vstříc lásce k běhání

neděle 15. června 2014

Pauza

Bohužel po posledním běhu neustoupila bolest kolen, kotníků ani kyčlí. Zřejmě se ve mně něco pere, mám zvýšenou teplotu a klouby bolí při únavě i v klidu. Jakýkoliv ráznější krok, natož poskok, je spojen s tupou bolestí v každém kloubu, hlavně v kolenou. Možná je to i kvůli špatné technice, ale vzhledem k celkovému subjektivnímu diskomfortu to tipuji na nějakou potvoru, se kterou se teď mé tělo snaží poprat. Běhání mi celkem chybí. Stačilo 9× vyběhnout a už se z toho stal zvyk :) už se těším do bot! Na několika webech píší, že klidový režim pomáhá, tak si holt dám na nějaký čas pauzu. Ačkoliv jsem na tento WEB nenarazila před prvním vyběhnutím, těchto 40 rad mohu zatím potvrdit.

Děkuji za skvěle sepsaný článek ZDE, kde jsou 3 základní pravidla, kterými se řídím od začátku a nyní mi dodávají klid na duši, stačí používat zdravý rozum:
Běhejte pomaleji, než si myslíte, že byste běhat měli.
Neběhejte, pokud si myslíte, že byste běhat neměli.
Běhejte častěji, než si myslíte, že byste běhat měli.


Právě se budu řídit radou č. 2

Držte mi palce, ať se se mnou ta potvora co nejdříve rozloučí!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaši reakci!