Vstříc lásce k běhání

neděle 22. června 2014

Podprsenka Panache Sport

Jak je důležité míti Filipa, aneb Jaké tajemství skrývá dobře padnoucí podprsenka!

Konečně mi dorazila objednaná podprsenka Panache Sport. Vzhledem k tomu, že jsem si vybrala starší model (šedou barvu), cestovala ke mně až z Anglie 3 týdny. Ale čekání se vyplatilo! Obvod bych potřebovala krapet těsnější, nicméně ta podpora dekoltu je bezkonkurenční. Jako bych žádná prsa neměla. Podprsenka je drží pevně nahoře v místech, kde bývaly před 10 lety. Těsnější obvod by mi je držel ještě lépe, vyzkoušela jsem to na 3. háčku podprsenky. Nutno podotknout, že paní z obchodu mi na dotaz po mailu radila těsnější obvod. Mají mou plnou důvěru. Své volby nelituji, během běhání je mi na těle příjemná a neškrtí, čehož jsem se obávala. Moc těsný obvod bych nesnesla ani bez pohybu. Materiál je pevný, příjemný, všude jsou minimálně 2 vrstvy materiálu, takže tření mezi kůží a látkou se přenáší mezi dvě vrstvy látky a kůže netrpí.

Další plus má tato podprsenka za to, že mi pomohla od bolesti zad v kanceláři. Když mám dlouhou službu a necítím se fit ohledně zad, s touto podprsenkou krizový den naprosto bez problémů zvládnu. S mou skoliózou je tato podprsenka pro mne vysvobozením.


Na první fotce mám mou běžnou podprsenku, na druhé mám pod tílkem Panache Sport, třetí fotka je bez tílka.

Jak řekla má babička na svatbě: "Ta by na ně potřebovala lešení!" Tak tuhle podprsenku bych přirovnala právě k tomu lešení. Nutno podotknout, že pod svatební šaty jsem žádnou podprsenku neměla. Podprsenka je vpředu vyšší, z tílek s výstřihem vykukuje. Nicméně, pokud bych měla pevnější postavu, nic by mi nebránilo ji nosit samotnou. Cítím se v ní naprosto skvěle.

Jak jsem již napsala, mám volnější obvod, takže bounce test na mně nevypadá stoprocentně. Když si ji zapnu na poslední háček, je to ono, ale nehodlám si vytahat obvod hned na začátku. Slibuji sobě, že pokud mi běhání vydrží (nebo zhubnu..nebo obojí), že si tuto podprsenku koupím ještě jednu. Nebo když ji nabídnou v barevné kombinaci, která na mě bude křičet MUSTHAVE! Doporučuji - 11/10!


1 komentář:

  1. Ono zjistit správnou velikost nestačí. Je i spousta typů podprsenek a mě trvalo docela dlouho, abych našla takové košíčky, které mě budou přesně sedět a i když se předkloním, tak mi nevypadnou prsa hned ven :-D . Kdybych měla jedničky, tak je to v pohodě, ale se čtyřkami už je trochu víc práce :-D .

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši reakci!