Vstříc lásce k běhání

neděle 10. srpna 2014

Aktivní víkend na jihu

Na víkend jsme jeli s přáteli na chatu k Soběnovu. V plánu byl sobotní výlet do Českého Krumlova. Přátelé od Jihlavy se chtěli podívat na Stezku korunami stromů, tak jsme to spojili. Díky nabíječce do auta jsem si mohla dovolit mít zapnutý RK. Prochodili jsme dohromady přes 8 km, půl v Krumlově, půl na Kramolíně, s celkovým převýšením 225 m. Cestoval s námi i roční rošťák v kočárku. 

Jezírko v zámecké zahradě



Kašna v zámecké zahradě

Zámecká zahrada

Červený dub

Magic Maze

Cesta do města

Cestou na Kramolín

Stezka korunami stromů



Nahoře slušně nehezky foukalo a je to opravdu jen pro silné žaludky. Díky, za vstup 190,- jsem si koupila dobrovolné mučení (zjistila jsem, že nad výšku 25 metrů trpím závratěmi = ani ne spodní patro). Bylo krásně vidět do okolí, jen se mi podlamovala kolena a zvedal žaludek :) zůstanu nohama na zemi. Nohy pěkně bolely, večer se po vydatném dešti skvěle usínalo. Dnes jsme si dali před odjezdem hodinku badmintonu a aktivní víkend skončil.

Cestou ze zahrady jsme slyšeli svatbu. Mohu tedy říci, že zlatá Kratochvíle. Nechtěla bych svatbu ani na Hluboké, ani v Krumlově. Davy, davy, davy turistů, hluk, frmol, nervy, no děs, běs. A za jakou cenu ...

"Takže tam přijedete, družičky tam vlevo a pak dveře, pojedete..." zaslechla jsem jen část instrukcí pro řidiče a svíral se mi žaludek. Pěkný kontrast s naší poklidnou (ale mnohem větší) svatbou.

Tohle nejspíš dostal ženich darem (nemělo SPZ)

Romantika?

Nebo romantika?

a klid s minimem turistů a jediní ten den.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaši reakci!