Vstříc lásce k běhání

neděle 3. srpna 2014

Výpadek FB

Včera jsem na FB postla příspěvek s bodnutím. Když jsem chtěla postnout fotku do výzvy #365L3fteeHappyDays, hodil mi FB tuto hlášku:


"Banned? Permanently banned?" byla první manželova slova, když se mi podíval na monitor :-D vyloženě přející muž tento exemplář. Ne že by mě to taky nenapadlo.

Čekala jsem, že za hodinku hláška zmizí, jako obvykle, když se na FB něco podělá. Jaké bylo mé překvapení, když ráno hláška nezmizela... asi budu vážně "banned". Za tu vosu, kterou jsem označila za lehkou děvu. Odpoledne mi FB alespoň naběhl - klasicky s možností přihlášení, tak jsem odklikla Log in a objevila se hláška:


Jako blondýnu mě až nyní napadlo, přihlásit se na FB pod mým dalším profilem. A on jede. Že mě to napadlo až teď beru jako své plus, že na FB nejspíš nejsem závislá. Klikla jsem sebe v přátelích a objevilo se toto:


Jsem poškozena! Nebo odstraněna! Nebo banned...

Nejspíš nebudu banned. To má jen FB opět něco se servery a neví si rady. Je to více než 24 hodin, co mi nejede FB. Manželovi ano a přes mobil vidím, že asi i všem ostatním přátelům. Přes mobil alespoň vidím obsah. Nemohu nic přidat. Na PC nejsem přihlášená a přihlásit se nemohu, takže smolík. Nezbývalo mi nic jiného, než si večer zahrát Starcrafta a dneska vyprat. No, i kdyby mi šel, plán by byl stejný. A kdyby mě nebodla vosa, ještě bych si zaběhala. Stejně doufám, že ta vosa pošla! Nejspíše ne, není to včela, že. Hlavně, že to nebyl sršeň. Díky přírodo, žes na mě poslala jen tu lehkou děvu v podobě vosy.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaši reakci!