Vstříc lásce k běhání

pátek 15. srpna 2014

Doplnění šatníku, aneb nálet na Lidl

Jak jsem psala včera, ráno ve čtvrtek do Lidlu cestu nemám, spíše mi vyhovují pondělní akce. NICMÉNĚ, to bych nebyla já, abych i přesto nesehnala oblečení, které užiju a udělá mi radost (nejen cenou, ale i užitkem). Po dovolené napíšu, jak se co osvědčilo ve vyšší teplotě a vlhkosti a pro mě trochu extrémnějších podmínkách.

Dnes jsem vrátila ty trekingové kalhoty (dámské), ale za to jsem si koupila ty pánské. Mají výhodu zipu pod kolenem, což na turistiku beru jako malé bezvýznamné plus, ale hlavně jsou větší než ty dámské. Včera jsem také váhala nad teniskami, které bych mohla nosit běžně a navíc je třeba využít na dovolené (10 let staré Bati se mi už odporoučely a přecejen potřebuji na své již ne nejmladší nožky vyžadující speciální péči kvůli vratkým kotníkům a skolioze minimálně nové měkké botky). Dnes jsem si je pořídila. Na běžné nošení do práce budou skvělé. Manželovi jsem včera pořídila lehkou funkčnější košili (zelenou, modrou už má) a dnes si koupil funkční polotričko (60% bavlna, 40% polyester).

Crivit Kalhoty 299,- Kč; Funkční polotriko 149,- Kč (to modré)

Crivit 149,- Kč (z akce od 31.3.)


Crivit 299,- Kč

A fakt by měli začít vyrábět velikost 41. Je mi jedno, jestli bude pánská, nebo dámská, ale pánské 42 mi jsou pravidelně volnější (tyto tenisky) a dámská 40 mi je malá.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaši reakci!