Vstříc lásce k běhání

pondělí 27. října 2014

Beauty day

V pondělí jsem se cítila na změnu :-D takže jsem se sebou chtěla něco udělat. Zapálila jsem si starou svíčku a šla na to. 
Poslední měsíc se mi hrozně zhoršila pleť. Něco má na svědomí viróza, něco počasí, zbytek zřejmě já, i když nevím proč. Chtěla jsem vyzkoušet kávový peeling, který uvedla LU ve Fasádě. Udělala jsem si tedy kávu a odlakovala si mezitím nehty, které opět po týdnu potřebovaly změnu. Opláchla jsem si obličej a namíchala peeling, do kterého jsem kromě kávy a oleje přidala ještě cukr. Opravdu jsem potřebovala "oškrábat". Škrábala jsem a škrábala a ještě s maskou jsem šla na světlo tuto zrůdnost zvěčnit. Peeling mě pálil, nepřipadalo mi to úplně oukej. Když jsem vylezla z koupelny, manžel se mě lekl. Pak naštěstí odjel a po návratu jsem byla už "nová". Po peelingu jsem si ještě dala masku z bahna - mám ji ráda a pleť se mi vždy pěkně vypne. Je určena pro problematickou až mastnou pleť. Koupila jsem si ji od kosmetičky, která mi tvrdila, že mám pleť mastnou! No, nemám. Podle testu s papírovým ubrouskem po ránu jsem suchá jak Sahara. I když se večer namastím až kam. Maska mi ale žádné problémy nedělá. Po masce jsem si pleť vyčistila krémem 3v1 a nakonec si obličej namazala krémem. Už by ze mě ta viróza mohla vypadnout! 
S čistým ksichtíkem jsem se pustila do nehtů, poprvé jsem vyzkoušela rychlé-usušení-a-vytvrdnutí-laku-podporující top coat. Jo, něco to do sebe má, i když na nehty jsem si musela klasicky dávat pozor celou noc, aby se mi neobtiskly vlasy nebo peřina. Lakování mi moc nešlo, protože mi snad všechny laky stihly vyschnout, ztvrdnout, zhoustnout a jinak se zkazit. Potvory. Podkladový hnědý byl opravdu hustý. Budu muset obměnit zásoby. Z optimistické podzimní kombinace jsem přešla na depresivní podzimní kombinaci.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaši reakci!