Vstříc lásce k běhání

sobota 11. října 2014

Běžecký deník - 28. vyběhnutí

28. vyběhnutí
11.10.2014
17:05-18:33 (49 minut)
4 500 m
Celkem uběhnuto: 114,4 km

AVG HR: 140 bpm
HR: 70-171 bpm, po 5 min 106 bpm, po 15 minutách klid; FB: 90 g; FL:4

Dnes mě zlobila aplikace, takže jsem záznam musela upravovat. Screeny jsou zbytečné. Chtěla jsem vyběhnout v týdnu, ale spánku se mi nedostává a včera jsem byla úplně mimo. Spala jsem totiž na včerejšek 4 hodiny. Na čtvrtek 6 a tak vůbec. Na dnešek jsem se konečně dospala a tak jsem konečně mohla vyběhnout. Vzala jsem si poprvé jiné oblečení, poprvé tričko s dlouhým rukávem (a právě jsem si uvědomila, že mi stále leží vyprané v pračce) na spodní tílko. A dobré, chválím Lidl za další kousek skvělého oblečení. A při prvním pokusu o fotku jsem zjistila, že je obloha naprosto neskutečně krásná. Běželo se mi dobře, nezadýchávám se, když doběhnu, nenechávám plíce na prahu bytu, ale mohu v klidu mluvit.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaši reakci!