Vstříc lásce k běhání

sobota 4. října 2014

C'est la vie

Včera z práce jsme jeli na rodinnou oslavu. Dneska jsme se vraceli a u severky stál vlak a kouřilo se z něj, mysleli jsme, že hořel. Však jsem několik týdnů chodila denně na vlak kolem ohořelého vagónu a jednou takhle cestou z práce hořela pro změnu lokomotiva, to se stává. Nehořel. Mohla bych tu filosofovat o smyslu života, ale komu by to pomohlo?

V hotelu Farma jsme se včera skvěle pobavili. Ochutnala jsem rakytníkový čaj z letní nabídky.

Cestou z Pelhřimova nás předjel kamarád, tak jsme spolu zašli na náměstí na Gastrotour a jelikož se mi nechtělo dávat 70,- Kč za těstoviny, dali jsme si hmyz. Za ochutnání stál. Zejména ten drobný hmyz byl skutečně chutný, ale pak jsem si dala macatějšího a ten mi v puse explodoval. No. Chuť dobrá, není to nic nedobrého, ale mám v hlavě opravdu blok a jedna ochutnávka stačila. Navíc jsem pak ty červy zahlédla, jak se kroutí ještě živí (no jací by asi měli být, že, aby byli čerství), ale naštěstí až po ochutnávce.

Doma jsme si pak dali burčák, ten byl skutečně skvělý. 

Hlavně, že je život barevný :) C'est la vie.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaši reakci!