Vstříc lásce k běhání

úterý 7. října 2014

Běžecký deník - 27. vyběhnutí


27. vyběhnutí
07.10.2014
17:05-18:33 (49 minut)
6 000 m
Celkem uběhnuto: 109,9 km

AVG HR: 140 bpm
HR: 78-175 bpm, po 5 min 123 bpm, po 15 minutách klid; FB: 103 g; FL:5

Chtěla jsem vyběhnout v sobotu, nebyla jsem fit, včera bylo pozdě, dneska bylo krásných 15 stupňů a vymlouvat už se nešlo :-D Bylo to vcelku fajn, ale foukalo, a musím se pochválit, uběhla jsem délku 3 patníků, aniž bych za třetím vyplivla plíce. Cestou jsem potkala kočičku, která se chtěla mazlit. Byla čistá, zřejmě se o ni někdo dobře stará, srst pěkná, tak jsem se nechala zlákat k troše mazlení. 

ALE!

Cestou domů jsem narazila na uzavírku. Nene, oni náš tankodrom přetáhnou novým asfaltem? No nene, desetileté díry (mám dojem, že mnohem starší) pápá! Klepala jsem si na čelo, že píšou uzavírku i do další vesnice, když opravují jen 1 km mezi vesnicemi. Když jsem vyběhla za vesnici z druhé strany, tak mi to došlo. Nejen, že opravují kilometr z jedné strany, ale také půlkilometr za ní. (Přes vesnici nic. Tam jsou jen rozkopané trávníky kvůli elektrice.) A proto uzavřeme 5 km silnice. High five! Navíc tam dali i ZÁKAZ VSTUPU. Jasně. Ten krásný povrch by mohl být, až kam běhám :-D Mimoto silničáři neumí počítat. Cedule s uzavírkou po 1 km byla 3 km od uzavírky.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaši reakci!