Vstříc lásce k běhání

čtvrtek 2. října 2014

Odpočinek, inspirace


Dnes jsem brutálně unavená, nemohla jsem spát, budila jsem se snad každých 10 minut. Udělám to pro sebe a dnes budu odpočívat. I když se mi to vůbec nehodí, ztratím další den. Není to vůbec pravda - ztratím totiž další 2, možná 3 dny. Zítra totiž ihned po práci jedeme na rodinnou oslavu (s přespáním), tudíž zase nic. A nedělám si iluze, že budu v sobotu tak čilá a schopná, abych vyběhla. Ale měla bych a pevně v to doufám. Takže si tak trochu iluze dělám a tady se předem omlouvám a vymlouvám, že?

Jako dnešní odpočinkovou aktivitu v práci jsem si vybrala pro změnu čtení. Co také v kanceláři dělat, když nemáte prostor a musíte sedět u kompu.

Narazila jsem na blog http://run-heart.blogspot.cz/, tak pročítám :) a dovolím si citovat text, který jakoby mi ze srdce vypadl:
  • "Říkám si, že vlastně svět nemám o co obohatit, ale i kdyby po přečtení pár mých článků začal běhat nebo cvičit jeden člověk a nebo kdyby si na moje doporučení někdo přečetl mou oblíbenou knížku. Kdyby náhodou občas někdo uvařil nebo upekl něco podle mého receptu (hodně štěstí!) a nebo prostě kdyby se nad tím, co tady sesmolím někdo jen pousmál, budu šťastná :-)"
Tento web jsem tu asi už sdílela, ale dnes jsem se opět začetla. http://www.bezeckaskola.cz/

Tento web mám vždy otevřený v prohlížeči na stránce 2 MINUTY, KTERÉ VŽDY POMOHOU.


A dnes jsem také narazila na článek 7 ZNAMENÍ, ŽE JE NA ČASE POHNOUT SEBOU. Nejen, že se pro mě Leoš stal postupem času člověkem, se kterým někdy souhlasím, jindy nesouhlasím, dokonce dávám oči vsloup, ale naopak mám pocit, že mě má stále čím obohatit, ale také (a zejména) proto, že je zde zmíněno běhání. A jeho dopad na osobnost člověka. I když osobně se vidím ráno v té posteli, běhám odpoledne. Ale do práce jsem se naučila (já, sova!) vstávat před půl šestou. A odpoledne se část ze svého "promarněného" času snažím několikrát týdně věnovat běhu.


Za den toho pročtu hodně (hlavně v práci), doma už PC ani nezapínám, pokud nemám jinou práci.. ne vše stojí za sdílení, ale bohužel i na to, co za sdílení stojí, zapomenu v přehršli marastu, který se na internetu nachází. Tímto se omlouvám všem, na které jsem zapomněla, a slibuji si, že až na vás opět narazím, tak si vzpomenu.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaši reakci!