Vstříc lásce k běhání

sobota 7. června 2014

Běžecký deník - 8. vyběhnutí

Včera byly pivní slavnosti, takže kromě procházky z Výstaviště na nádraží a z vlaku domů jsem žádnou aktivitu nevyvíjela. Sluníčko bylo zrádné, dnes pociťuji známky úžehu, také proto že jsme dnes několikrát obraceli seno. Pro jistotu jsem si vzala i čelenku, abych podpořila termoregulaci.

8. vyběhnutí
07.06.2014
20:36-21:07 (31 minut)
3 470 m
Celkem uběhnuto: 25,7 km


Těšila jsem se, že si zaběhám, ale ihned po vyběhnutí mi bylo jasné, že dnes to bude boj. Bolely mě lýtka, měla jsem neskutečně ztuhlé nohy, čím dál více mě bolely kyčle, byl to v pravém slova smyslu očistec. Když jsem běžela, uběhla jsem delší vzdálenost (3 patníky!), ale o to déle jsem pak musela jít, vůbec to nešlo a bylo to čím dál horší. Po běhu jsem dala horkou sprchu a hotDrink, jdu spát. A jako na potvoru se mi běh neuložil, respektive nesehrál s webem a z mobilu smazal. Zachytila jsem jen screeny ihned po doběhnutí.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaši reakci!