Vstříc lásce k běhání

neděle 1. června 2014

Běžecký deník - 6. vyběhnutí - aktivní den!

Nečekaná návštěva rodiny se proměnila v procházku.

I po téměř 8 kilometrech jsem se rozhodla přidat další, jen v rychlejším tempu.

6. vyběhnutí
01.06.2014
20:36-21:05 (29 minut)
3 520 m
Celkem uběhnuto: 18,5 km


Dneska to bylo trochu unavující, heslem bylo přežít. Ze začátku mi hodila aplikace špatnou startovní pozici, takže jsem musela opravovat mapu na webu, výsledky jsou proto rozhozené. Dnes jsem také ocenila další vlastnost podkolenek (kromě tepelného komfortu), a to ochrannou funkci. V půli běhu jsem totiž zakopla o pravou špičku a udělala parakotoul, naštěstí nejelo auto. Trochu jsem si natloukla koleno, loket a dlaně. Nicméně jsem doběhla.




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaši reakci!