Vstříc lásce k běhání

čtvrtek 11. září 2014

Dřepkins I.

Dřepy I
11.09.2014 
200 dřepů
5×20 + 3×30 + 10 plié squads (2×10 min)

Plank I
40s + 2×20s (side plank)

Měla jsem v plánu včera vyběhnout, ale nevyšlo to. V pondělí a ve středu jsem v práci do šesti. Když se k tomu přidá dojíždění, dřívější západ slunce a množství zvířátek v lesích kolem trasy, kterou běhám (vlastně úplně všude kolem vesnice), nedá se nic dělat. V neděli mě málem srazila srnka, chudák byla asi stejně vyděšená jako já (neviděla jsem ji, byla skutečně tma), a v pondělí mě před sebou hnaly lišky. Dnes to opět nevyjde. Po práci ze sebe udělám člověka a jdu na burčák párty s kamarádkami :) Takže jsem musela vybít energii jinak. V kanclu.

Jelikož máme pro 2 lidi skutečně malou kancelář (taková tmavá kobka s 1 střešním okýnečkem) a doporučený prostor ke cvičení v kanceláři 2×2 metry nemám. Ani minimální prostor 2×1 metr se tu nenajde, pokud se nechci zmrzačit o skříň, stůl, židli, nebo třeba shodit tiskárnu. Takže co? No co jiného než dřepy ;) Na výzvu nemám výdrž, nedokážu dělat něco podle plánu, zkrátka potřebuji dělat to, co chci, právě teď (nebo zrovna, když chci, mám příležitost a čas).

Opřela jsem si špičky o boční desku stolu, abych měla jistotu, že s koleny nepůjdu před špičky, a pustila jsem se do toho. Dala jsem si 2 série. První 5×20 s přestávkami na zklidnění tepu, druhá 3×30 a k tomu 10 širokých dřepů. Dala bych jich s klidem víc, ale nechci chodit jako kačer a zítra bych ráda vyběhla. Hlavně ať neprší, nerada bych nastydla.

Ráda bych ze dřepů udělala náhradní (nebo alespoň doplňkovou) aktivitu a běhání. Stejně tak si z jógy půjčím prkno/plank :) a zapojím i přední stranu těla. Dřepy dělám bez činky, bez zátěže, jen s vlastní vahou.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaši reakci!