Vstříc lásce k běhání

pátek 5. září 2014

Běžecký deník - 18. vyběhnutí


18. vyběhnutí
05.09.2014
20:12-20:19 (34 minut)
3 910 m
Celkem uběhnuto: 66,3 km

AVG HR: 154 bpm 
HR: 89-178 bpm, po 5 min 98 bpm, po 15 minutách klid; FB: 74 g

Rodinná návštěva (grilování) se krapet protáhla, takže jsem se k běhu dostala až dost pozdě. Vybíhala jsem za šera, dobíhala už za tmy, zhruba od jednoho kilometru mi na cestu svítil měsíc. Běželo se mi dobře, co se týče počasí. Vlahý večer, příjemná teplota, trochu vyšší vlhkost. Vzala jsem si mikinu (cyklistický dres) přes oranžové tričko (reflexní vesta dle manžela). Mikinu jsem si po prvním kilometru sepla za zády a nechala si jen rukávy. Bolely mě svaly, ale třetí a čtvrtý kilometr jsem už byla pěkně zahřátá a běželo se mi dobře. Běžela jsem rychleji, střídala jsem běh s chůzí, nade mnou létali dravci a netopýři, celou dobu bylo slyšet ptáky, jak si štěbetají na poli, paráda. Cestou zpět mě předjela 3 auta. Vzhledem k tomu, že ztlumovala světla, jakmile na mě dosvítila, byla jsem dobře vidět. Dres má na zádech reflexní proužek. Pátý kilometr bych už nedala, lýtka bolí.




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaši reakci!