Vstříc lásce k běhání

neděle 21. září 2014

Běžecký deník - 22. vyběhnutí


22. vyběhnutí 
21.09.2014 
16:30-17:20 (50 minut) 
5 910 m 
Celkem uběhnuto: 83,9 km

AVG HR: 150 bpm
HR: 83-172 bpm, po 5 min 133 bpm, po 20 minutách klid; FB: 95 g; FL: 6

Na sobotu a na dnešek jsem spala celkem 24 hodin. PARÁDA! Konečně jsem vyrovnala spánkový deficit a mohla vyběhnout. Nebyl to žádný med, chvílemi to bylo drama, ale nakonec z tohohle běhu mám velmi dobrý pocit. 

Potkala jsem asi 20 aut, holt jsem běžela na můj vkus brzy. Později by to šlo, třeba ještě teď by to šlo, ale za hodinku bude tma a po změně času bude tma už v tuhle dobu. Nedá se svítit, musím si na tuhle dobu zvyknout, chci-li pokračovat v běhání. 

Jelikož to dneska bylo celkem fajn, protáhla jsem si běh o necelý kilometr. Nebylo to ale úplné "wow, běží se mi skvěle". I přesto jsem trhla 3 rekordy - vzdálenost, dobu běhu a spálené kalorie. Nad 4 kilometry také nejrychlejší tempo, čemuž jsem nemohla uvěřit. Ale dobře, hádat se nebudu :-D Doběhla jsem opět k rybníčku a zpět, ale protáhla jsem si to na obou stranách. 

Vyzkoušela jsem nové dlouhé kalhoty z Lidlu, musela jsem si zvyknout na to, že "tahnou" na stehnech a plandají u kotníků (dosud jsem běhala v kalhotech pod kolena, kraťasech, nebo legínách), ale jo, dalo se to :)


 



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaši reakci!