Vstříc lásce k běhání

pátek 19. září 2014

Pauza a nákup

Třikrát sakra. Už jsem psala, jak se brzy stmívá a vůbec mi to nevyhovuje časově. Ale co se stane, když to týden nejde, jste unaveni a pak v sobotu jedete za přáteli, v neděli pracujete na stavbě, v pondělí vám upadne výfuk cestou z práce v sedm večer na jednom autě, v úterý cestou do práce srazíte srnu druhým autem, takže první musíte bezpodmínečně opravit, tak se modlíte, aby poslední auto nepotkala podobná pohroma (a to jsem během oprav šla konečně běhat i s migrénou!) ve středu vás už otravuje týdenní tik v oku ze spánkového deficitu, natož opět příjezd domů po sedmé, ve čtvrtek vstáváte o půlhodinu dříve, protože máte jediné volné pojízdné auto pro 3 lidi (náhradní výjimečně potřebuje babička), a navíc se ten samý den nejlepší kamarádka loučí se svobodou? No, co se stane? V pátek padnete na držku, oko tiká o sto péro a doufáte, že až pojedete pro manžela na vlak, že neusnete za volantem. A je zase po běhání. Do pytle!

A teď trochu toho pozitivna. Ve čtvrtek jsem otočila tátu cestou z práce s náhradními díly na druhé nepojízdné auto, aby mi dojel do Lidlu pro kalhoty. 

Takže mám kalhotyCrivit 199,- Kč, vel L, ty černé, neupnuté. Jsou mi kratší, jsou ale lehounké. Už mám konečně dlouhé kalhoty.

Edit 29.9.2014: Protože Lidl obrázky ze svého webu maže po ukončení akce, jsem nucena obrázky nahradit. Mimoto jsem si pořídila také triko s dlouhým rukávem (na obrázku černé za růžovým)


Dnes mě táta nabral po práci, takže jsem mohla doufat, že v Lidlu ještě něco bude z běžecké akce. Bylo :)

Tlumící vložky do bot Crivit za 99,- Kč. Botkám na běžné nošení se totiž začala propadat pata. Těmihle vložkami prodloužím životnost botek a navíc je mohu použít i na běh (ne, fakt?). Kupodivu. Jsou příjemně tvarované. Dámské, vel. 40/41. Boty mám velikosti 42.

Jako poslední jsem si koupila bezpečnostní Led odrazové pásky Crivit za 149,- Kč. Stříbrné. Tma je mým největším nepřítelem. Tmy se nebojím, zvířátek se nebojím, aut se nebojím. Ale kombinace všeho najednou je trochu stresující a můj tep na stres samozřejmě reaguje. Minulý týden jsem si koupila Led osvětlení Crivit za 79,90 Kč. Uvidím, co se mi více osvědčí.





Zbývajících 25 km, tedy polovinu výzvy, bych měla uběhnout za 11 dní. Uběhnout obden 5 km. Vzdám to poslední den, zatím doufám, že budu mít dost sil (fyzických a psychických), abych tuto výzvu dokončila. Prakticky mám jen 6 dní, kdy budu mít příležitost vyběhnout, vdává se mi nejlepší kamarádka. Sorry běhání, ta má přednost! A teď, než usnu, jedu pro manžela. Držte mi pěsti, ať neprší. Na svatbě, ani kdykoliv v podvečer.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaši reakci!